وظایف رئیس اداره تأسیسات

تعداد بازدید:۷۶۶

  شرح وظایف رییس اداره تعمیرات ونگهداری تاسیسات دانشگاه

  1. پیگیری و نظارت بر کلیه امور فنی تاسیسات دانشگاه و واحد های تابعه مربوط به نگهداری از از قبیل سیستم آب، برق، تلفن، آسانسور و وسایل تهویه
  2. تقسیم و تنظیم برنامه کاری پرسنل تحت سرپرستی برابر تخصص و ساعات خدمت آنان و نظارت بر عملکرد آنها
  3. تنظیم برنامه سرویس تأسیسات و تجهیزات و نظارت بر انجام آن در زمان مقرر
  4. بازدید مستمر از تأسیسات و تجهیزات دانشگاه و واحد های تابعه جهت حصول اطمینان از صحت عملکرد آنها
  5. نظارت بر تهیه آرشیو و ثبت پیشینه و سوابق تعمیراتی، قراردادها و دستورالعملهای فنی نگهداری و تعمیرات و نقشه های ساختمانی کلیه تاسیسات
  6. همکاری و مشارکت در بررسی صلاحیت و انتخاب پیمانکاران تاسیسات از نظر تخصص و میزان توانایی انجام کار
  7. نظارت بر خدمات انجام شده توسط پیمانکاران و موسسات طرف قرارداد و تأیید آنها بر اساس متن قرارداد فی ما بین 
  8. ارائه پیشنهادهای لازم جهت توسعه، تعمیر و ترمیم و یا تعویض تمام و یا قسمتی از تأسیسات و ارائه به مقام مافوق
  9. بررسی اعلام نیاز کارشناسان تاسیسات و تجهیزات و تدوین برنامه خرید از فروشندگان معتبر که متعهد به ارائه خدمات پس از فروش در بازه عمر مفید دستگاهها هستند
  10. تهیه گزارش عملکرد سه ماهه، شش ماهه و سالانه واحد تاسیسات و تجهیزات به منظور ارائه مقامات مربوطه
  11. تهیه و تدوین دستورالعمل های فنی و تعیین مشخصات فنی شبکه های برقی، تاسیساتی و مخابراتی
  12. بررسی مشکلات مربوط به سیستم برق و تاسیسات ساختمانها و تهیه پیشنهاد و راهکار های رفع مشکل
  13. نظارت بر قطع و وصل نمودن جریان برق دستگاه ها، تجهیزات و سیستم برق در مواقع اضطراری
  14. پیگیری امور نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه تاسیسات تحت پوشش
  15. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

آخرین ویرایش۰۹ اسفند ۱۳۹۹