انتصاب مدیرجدید امورفنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه تبریز

۱۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۶ کد : ۱۸۳۶۶ اخبار
تعداد بازدید:۲۳۶۴

 

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه تبریز، دکتر کامبیز کوهستانی، استاد دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تبریز به سمت مدیرامور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی این دانشگاه منصوب شد.                                 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در حکم انتصاب وی آمده است: ضمن قدردانی از زحمات جنابعالی در دوره تصدی سمت ریاست دانشکده مهندسی عمران و با توجه به سوابق و تجارب ارزنده شما، و به موجب این حکم و به استناد ماده 17 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها؛ از تاریخ صدور حکم حاضر و با حفظ سمت آموزشی به عنوان «مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی» دانشگاه تبریز منصوب می شوید. . امید است با اتکال به خداوند متعال و جلب مشارکت همکاران و صاحبنظران در حسن انجام مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.

رئیس دانشگاه تبریز همچنین در نامه‌ای جداگانه، از خدمات و تلاش‌های دکتر ناصر تقی‌زادیه که پیش از این، این سمت را برعهده داشت،  قدردانی کرد.  

یادآور می شود: دکتر کامبیز کوهستانی استاد تمام گروه آموزشی عمران - سازه دانشکده مهندسی عمران بوده و چاپ 25 مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی و خارجی و تالیف یک جلد کتاب را دارد و رییس دانشکده مهندسی عمران، مدیر گروه آموزشی عمران سازه، عضو هیات ممیزه، معاون پژوهشی دانشکده و رئیس قطب چهار علمی المپیاد کشوری رشته عمران و ... از جمله سوابق اجرایی وی است. 


( ۱۰ )

نظر شما :