چهارشنبه 29 دى 1395  |  English  |   |   | 
 اخبار و رویدادها
 اطلاعات مرتبط
نوع خبر 
 
 
تمدید مناقصه یک مرحله ای راهبری و نگهداری تاسیسات و تجهیزات برقی و مکانیکی ساختمانهای مختلف دانشگاه تبریز
 

به اطلاع می رساند مناقصه تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ 95/07/01  تمدید شده است.

 شرایط مناقصه یک مرحله ای(دعوتنامه) " راهبری و نگهداری تاسیسات و تجهیزات برقی و مکانیکی

ساختمانهای مختلف دانشگاه تبریز "

الف) موضوع مناقصه:

 

مناقصه (1) : انجام کلیۀ امور مربوط به نگهداری، راهبری، تعمیر، سرویس، تغییر و توسعه تأسیسات و تجهیزات برقی و مکانیکی، بطور شبانه روزی در روزهای عادی و تعطیل در ساختمان­ دانشکده های فیزیک،ریاضی،شیمی،مهندسی مکانیک (شماره 14)،تربیت بدنی و استادیوم-ساختمان­های­ ژیمنازیوم،مرکز دانشجویان، نانوایی، ستاره شناسی و پلانتاریوم،انبارامور فنی، نوآوری،حمل و نقل،مهد کودک و گلخانه - ساختمان­های خوابگاه های فجر 3،شهدا، ولیعصر و شهرک امام و کلیه ساختمانهای مربوط به خوابگاهها ی مذکور از جمله غذاخوری، سالن ورزشی، مهمانسرا، قرائت خانه،امور فرهنگی و فوق برنامه و حسینیه- یادمان شهدای گمنام و ساختمان حسینیه آن- موتورخانه مرکزی شماره 1 و کلیه موتورخانه های فرعی مرتبط با آن- مخزن آب بتنی 4000 متر مکعبی- مقر های نگهبانی شهید قاضی، نیایش- ساختمانهای پردیس ارس واقع در جلفا- محوطه ساختمانهای مذکور و کانالهای تاسیساتی و تاسیسات زیربنایی برقی و مکانیکی.

 

مناقصه (2) : انجام کلیۀ امور مربوط به نگهداری، راهبری، تعمیر، سرویس، تغییر و توسعه تأسیسات و تجهیزات برقی و مکانیکی، بطور شبانه روزی در روزهای عادی و تعطیل در ساختمانهای دانشکده کشاورزی (ساختمان اصلی، گلخانه تحقیقاتی، هیدرولیک و ماشینهای کشاورزی)-شماره2 دانشکده ادبیات فارسی و زبانهای خارجی-شماره3 دانشکده های ادبیات فارسی و زبانهای خارجی، علوم انسانی و اجتماعی و گروه معارف اسلامی-دانشکده اقتصاد-کتابخانه مرکزی قدیم (مدیریت خدمات آموزشی و مدیریت تحصیلات تکمیلی و پردیس های دانشگاه)-ساختمانهای دانشکده فنی مهندسی عمران(شماره های 9 و 6 و 7 و کارگاه و موزه شهدای دانشکده فنی و ساختمان مرکز تحقیقات زلزله)-شماره 8 دانشکده فنی و مهندسی مکانیک- شماره 10 دانشکده علوم طبیعی و اداره چاپ و انتشارات و تالار شهریار و تالار وحدت و حوزه ریاست قدیم و موتورخانه مرکزی 4-شماره 11 (دانشکده های علوم ریاضی و دانشکده الهیات و مرکز فناوری اطلاعات)-شماره 12 دانشکده های علوم تربیتی و روانشناسی-سینما-شهداء= مهمانسرا ، جهاددانشگاهی-اداره حفاظت فیزیکی و ساختمان 99 و کلیه مقرهای نگهبانی-سلف سرویس مرکزی و انبار -موتورخانه شماره2-موتورخانه شماره3 و موتورخانه های فرعی مربوطه به آن-مسجد بزرگ دانشگاه-حوزه ریاست و ساختمان ادارات مرکزی-دانشکده فنی مهندسی برق و کامپیوتر و ساختمان آزمایشگاههای سنگین-ساخت و تولید دانشکده فنی و مهندسی مکانیک-ایستگاه پمپاژ آب خام و مخزن 600 مترمکعبی -خوابگاه فدک-مرکز تحقیقات علوم پایه و ساختمان کارگاههای آن مرکز-کلیه تأسیسات برقی و مکانیکی، تأسیسات زیربنایی محوطه و کانال های تأسیساتی ساختمانهای فوق الذکر.

 

ب) شرایط شرکت کنندگان ونحوه تکمیل وارائه مدارک:

1)      تمامی شرکت­های واجد شرایط فقط در یکی از موضوع­های مناقصه می­توانند شرکت نمایند.

2)      کلیه شرکت کنندگان باید دارای شخصیت حقوقی باشند.

3)      آدرس قانونی و اقامت شرکت­های متقاضی باید شهر تبریز باشد.

4)      شرکت کنندگان باید دارای گواهی صلاحیت فعالیت معتبر از سازمان کار و امور اجتماعی باشند.

5

6)      شرکت­های متقاضی باید دارای کد شناسنامه ملی از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور باشند . قابل دریافت از پایگاه اطلاع رسانی شناسه ملی اشخاص حقوقی کشور.www.IPNC.gov.ir

7)      برنده مناقصه حداکثر 5 روز کاری پس از اعلام نتیجه مناقصه فرصت دارد تا نسبت به عقد قرارداد و ارائه تضمینات لازم اقدام نماید در غیر این­صورت سپرده شرکت در مناقصه نفر اول به نفع دانشگاه ضبط و از نفر دوم دعوت خواهد شد. در صورت امتناع تا 5 روز کاری از تاریخ ابلاغ سپرده شرکت در مناقصه نفر دوم نیز به نفع دانشگاه ضبط و مناقصه تجدید خواهد شد.

8)      مشخصات کارگران مورد نیاز برای هر یک از مناقصه­ها به شرح زیر می­باشد:

مناقصه شماره (1)

              Ø         کارگر فنی تأسیسات گروه 16                      1 نفر

              Ø         کارگر فنی تأسیسات گروه 11                     3 نفر

              Ø         کارگر فنی تأسیسات گروه 8                       14 نفر

              Ø         کارگر فنی تأسیسات گروه 7                       1 نفر

              Ø         کارگر فنی تأسیسات گروه 6                                    14 نفر

              Ø         کارگر فنی تأسیسات گروه 4                       1 نفر

(جمعا" 34 نفر که شیفت کار 24 نفر و روزکار 10 نفر می­باشد)

مناقصه شماره (2)

    Ø         کارگر فنی تأسیسات گروه 18                    2 نفر

    Ø         کارگر فنی تأسیسات گروه 14                    1 نفر

               Ø         کارگر فنی تأسیسات گروه 11                    4 نفر

               Ø         کارگر فنی تأسیسات گروه 8                      12 نفر

                Ø        کارگر فنی تأسیسات گروه 7                      6 نفر

                 Ø        کارگر فنی تأسیسات گروه 6                      4 نفر

(جمعا" 29 نفر که شیفت کار 16 نفر و روزکار 13 نفر می­باشد)

8) شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد، ایجاد حق برای شرکت کننده و ایجاد تکلیف یا سلب اختیار برای دانشگاه نمی نماید.

9) دانشگاه در رد یا قبول تمام یا هر یک از پیشنهادها مختار است.

10)شرکت کنندگان تا آخر وقت اداری روز شنبه مورخ 95/07/10فرصت دارند پیشنهادهای خود را همراه نامه به دبیرخانه مدیریت امورفنی تحویل و شماره ثبت دریافت دارند .

11) شرکت کنندگان می­توانند جهت بازدید از مراکز مورد مناقصه در ساعت 10 روز یکشنبه مورخ 28/06/95 در محل ساختمان ادارات مرکزی طبقه 2 اتاق تأسیسات حضور یابند .

12) به پیشنهادهایی که در مهلت مقرر تسلیم  نشده باشند، اسناد و مدارک آنها ناقص و مبهم باشند طبق شرایط مقرر در اسناد مناقصه مهر و امضاء نشده باشند، شرایط سپرده شرکت در مناقصه را تأمین  نکرده باشند، ( فقدان مدارک سپرده ، نقص مبلغ سپرده ، مدارک غیر معتبر ) ترتیب اثر نخواهد شد.

13) قیمت­های مندرج باید با خودکار آبی یک رنگ ، خوانا و بدون ابهام ، قلم خوردگی و درج هرگونه شرایط مشخصات دیگر باشد.

14) شرکت کنندگان باید مدارکی مربوط به ردیفهای 1و2و3و4و5و6و7و8 بند ج رادر پاکت « الف» و ردیف 9 بندج را در پاکت «ب» (بطور جداگانه ) قرار داده با درج شماره موضوع مناقصه (1یا2) و نام شرکت در روی هریک از پاکت­ها ارائه نمایند.

15) هر دو پاکت الف و ب در پاکت جداگانه قرار داده شده و لاک و مهر شود در ضمن روی پاکت درج شود «حاوی پاکت­های الف وب موضوع مناقصه شماره ا یا 2» و نام شرکت در روی هریک از پاکت­ها ارائه نمایند.

16) شماره گذاری اسناد و مدارک ارائه شده طبق بند ج الزامی است .

 

ج) مدارک لازم:

1)یک نسخه از تصویر تمام صفحات اساسنامه شرکت و تصویر آگهی تأسیس و یک نسخه از تصویر آخرین تغییرات در روزنامه رسمی.

2)فیش واریز نقدی به مبلغ چهارصد میلیون ریال به حساب سپرده دانشگاه حساب 05040100006 نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه تبریز کد 5040 یا اصل ضمانت بانک در وجه دانشگاه تبریز که تا تاریخ 30/07/95 اعتبار داشته باشد.

3)تصویر گواهی صلاحیت فعالیت از اداره کل کار و امور اجتماعی.

4)تصویر گواهی شناسنامه ملی و کپی کارت ملی افراد ذینفع دارای حق امضاء در شرکت .

تذکر: تصویر مدارک مربوط به بندهای 1و3و4 لازم است از طف مراجع ذیصلاح برابر با اصل شود.

5)حداکثر 3 نسخه از آخرین سوابق و قرراداهای مشابه .

6)اصل دو برگ شرایط مناقصه (همین برگ­ها) و دعوتنامه بصورت مهر و امضاء شده با قید جمله «مورد قبول است».

7) اصل فرم قرارداد (مربوط به موضوع مناقصه ) بصورت مهر و امضاء شده تمام صفحات و با قید جمله «مورد قبول است».

8) فرم تکمیل شده اعلام قیمت مربوط به موضوع مناقصه.

 

تذکر : کلیه حقوق و مزایای قانونی کارگران مطابق دستورالعمل اداره کار در داخل قیمت پیشنهادی لحاظ بوده و در اسناد ماهانه به تعداد نفرات روزکار ، مقدار حق شیفت­ها از حق الزحمه ماهانه کسر خواهد شد.

دوشنبه 29 شهريور 1395  11:52:39

آخرين تاريخ بازديد : دوشنبه 27 دى 1395  20:59:38
تعداد بازديد از اين خبر : 313
 
 
 
انتخاب وب سایت مورد نظر :